Mundesi kthimi & Rimbursimi
Politika jonë e rimbursimit dhe kthimit zgjat 14 ditë. Nëse kanë kaluar 14 ditë nga blerja juaj, ne nuk mund t’ju ofrojmë një rimbursim ose shkëmbim produkti.
Për t’u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.
Për të përfunduar kthimin tuaj, ne kërkojmë një faturë ose vërtetim blerjeje.
Nëse produkti i blerë tek ne nuk është brënda pritshmërisë tuaj dhe dëshironi kthimin e shumës që paguat për produktin, lajmërimi për kthimin e produktit duhet të bëhet brënda 48 orëve nga momenti që këni marrë porosinë në dorëzim nga korrieri.
Si t’a kthej nje produkt?
Për të kthyer produktin tuaj, mjafton të na kontaktoni në mediat tona sociale ose me email në: info@vitrinna.al
Ne do t’ju asistojmë & udhëzojmë se si të veproni.
Ju do të jeni përgjegjës për të paguar për kostot tuaja të transportit për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e transportit janë të pakthyeshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e transportit të kthimit do të zbritet nga rimbursimi juaj.
Në varësi të vendit ku jetoni, koha që mund të duhet që produkti juaj i shkëmbyer të arrijë tek ju mund të ndryshojë.
Keni nevojë për ndihmë?
Na kontaktoni për pyetje në lidhje me rimbursimet dhe kthimet.